Zacal som stavat feritovu antenu...

balu balu na k-net.fr
Neděle Říjen 25 13:11:25 CET 2020

hmmm, knihu o antenach z clanku, ktory some vcera cital sa mi nepodarilo
najst, preto som povazoval graf a tvrdenie o optimalnom pomere dlzky a
priemeru za dostatocny. Ale nizsie spomenuta bakalarka odkazuje na ARRL
Antenna Book

http://hamradio.uz/media/uploads/2018/04/19/arrl_antenna_book_21st_ed.pdf

kde je ovela kompletnejsi graf Fig. 12 na strane 5-8. Vzhladom na to, ze
mam material s mi=2200 ma zmysel jadro prekonfugurovat. Zmensit prierez
a ziskany material pouzit na vyrazne zvysenie dlzky. Ak sa zmensi na
polovicu, bude to 2x tak dlhe, co zvysi efektivnu permeabilitu ca. 8
krat, cisty vystupny signal vyssi 4x. Predlzim to tak, aby to akurat
voslo na vozik :-)

Zeby som isiel do roboty lepit? :-)