OT: 3d tisk pomoc

Menšík, David david na mensikovi.com
Sobota Říjen 24 12:42:57 CEST 2020

Zdravím.

Myslím si, že 3D tisk se na tuto aplikaci obecně nehodí (ikdyž ji mám taky
a tisknu rád :) ).

Pokud má kryt od druhého světla, tak se dá inspirovat třeba tady:
https://youtu.be/Pu1RTkWHA3o - odlijou silikonovou formu a do ní
průhledný epoxid.

Ano je to komplikované a drahé, ale výsledek stojí za to :)

Levně to asi nikdo neudělá - já bych třeba model v Fusion dělal pár hodin,
pak prototypy, znovu úprava modelu, další pokus apod. S tím odlitím do
silikonu mi to přijde jako nejrychlejší a možná i nejlevnější cesta.

David.

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>