OT: 3d tisk pomoc

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Pátek Říjen 23 16:39:43 CEST 2020

PMMA viz níže to zkoušeli, potřebují větší teplotu podložky a
transparentní to taky moc není.

http://www.rebelove.org/viewtopic.php?f=49&t=785

https://hydraraptor.blogspot.com/2010/01/new-year-new-plastic.html

Leda zkusit FFF tisk
https://blog.prusaprinters.org/3d-printed-lens-and-other-transparent-objects_31231/
.

Při tisku strunou se transparentnost dá zlepšit teplotou a více
materiálem, ale je to si s tím hrát... .

Navíc tady máte další výzvu překreslit světlo, co že je taky třeba půl
dne práce. Navíc, když to následně vytisknete, tak většinou to jdete
opravit a je to třeba až pátý pokus. Dále odhaduji, že by se to muselo
možná lepit z dílů, protože ne vše se nedá vytisknout a ani podpěra
nepomůže.

Možná někdo kdo má hodně času si s tím tři dny bude hrát a nakonec to
skončí na barvě - odstínu.

Jirka