[OT] "Kmitaci naradi" a jeho vhodnost

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pátek Říjen 23 22:38:24 CEST 2020

Pred cca 3r som kupil garaz v radovke, presne z r. 77. Vtedy asi bolo
zauzivane davat hrubu omietku. Nastastie nebola potiahnuta betonovou
vrstvou. V rohoch bola zavlhnuta, lebo strechu roky neriesili a
zatekalo. Tak som si povedal, ze zavlhnutu omietku obijem a dolepim
novou. Pri obijani som zistil, ze na niektorych miestach bola 4-5cm
hruba! Oni si dali zalezat, aby steny boli rovne a zvisle, hoci tehly
a zadna stena zo skvarovych kvadrov presne neboli. Nakoniec som kvoli
tej hrubke obil komplet vsetku omietku. Kupil som si na to
vrtacie/buracie kladivo, stredna trieda Extoll pod 100 eur. Niekde sla
omietka sama dole len pri dotyku, inde som sa trapil aj s tym
kladivom. Na tych miestach som flexkou s diamantovym reznym kotucom
narezal ryhy, taku sachovnicu. Potom to slo obit lahsie. Ano, bolo pri
tom vela prachu, musel som mat ochranne okuliare a respirator. Vzdy po
par minutach som vysiel von a pockal na usadenie prachu. V prazdnej
garazi to bolo jedno..
Steny som nasledne napenetroval a potiahol sietkou so stavebnym
lepidlom, spolu v hrubke do par mm. Natrel som to farbou, aby to bolo
oteru odolne. Nie je to obyvacka, krive a nie dokonale zvisle steny mi
nevadia. Ziskal som z kazdej strany 2-5cm priestoru :)

miro

pi 23. 10. 2020 o 14:31 Jindroush <jindroush na seznam.cz> napísal(a):