[OT] "Kmitaci naradi" a jeho vhodnost

Jindroush jindroush na seznam.cz
Pátek Říjen 23 14:31:41 CEST 2020

Díky všem za rady, nakonec půjdu cestou "odrbat, co samo padá, umejt
mour, natáhnout lepidlo, síťku a štuk". Radši většinou staré věci
odstraňuju, než schovávám, ale v tomhle případě to vzdávám.

Byla to kotelna, kde se topilo uhelnými kaly, takže na cihle je 2-3 cm
hrubé (samý písek) a na tom je nějaký ten cementový nátěr, aby se kaly
nevsakovaly (stavba r. 77). A ta věc nejde dolů jinak, než s horní
vrstvou té hrubé omítky, že by se to dalo navlhčit, nebo nějak odloupat,
to vůbec nehrozí. WAPku nezkouším, nemám tam jímku/odtok. Takže to
schovám - kotelna to bude sice dál, ale už taková "čistá", jen plyn a
úkryt na větší nářadí.

J.

--
Jindroush <jindroush at seznam.cz>