vyska hladiny v trativode

Ivan Kiss Ivan.Kiss na novohrad.sk
Čtvrtek Říjen 22 09:12:40 CEST 2020

Dňa 20.10.2020 o 13:27 Ivan Kiss napísal(a):
> Paci sa mi meranie hydrostatickeho tlaku. Senzor s elektronikou je nad
> hladinou, na senzor napojena hadicka naplnena vzduchom siahajuca na dno.
> Pretoze vzduch z hadicky unika, rozpusta sa atd,  treba pred kazdym
> meranim zhora najjednoduhsie peristaltickym cerpadlom doplnit vzduch.

Este pre ilustraciu som tu nasiel pekny popis principu
https://playground.arduino.cc/Main/Waterlevel/

Ja by som pouzil taketo cerpadlo
https://www.aliexpress.com/item/4001153379797.html
Pri pouziti takehoto cerpadla by sa nemusela pouzit ta spatna klapka, ak
by cerpadlo uzatvaralo hadicu. To zalezi od konstrukcie. Mozno by bolo
potrebne strazit uhol natocenia....