vyska hladiny v trativode

Ivan Kiss Ivan.Kiss na novohrad.sk
Úterý Říjen 20 13:27:27 CEST 2020

Paci sa mi meranie hydrostatickeho tlaku. Senzor s elektronikou je nad
hladinou, na senzor napojena hadicka naplnena vzduchom siahajuca na dno.
Pretoze vzduch z hadicky unika, rozpusta sa atd,  treba pred kazdym
meranim zhora najjednoduhsie peristaltickym cerpadlom doplnit vzduch.

Dňa 20.10.2020 o 11:40 iko napísal(a):