vyska hladiny v trativode

Jaroslav Meduna meduna na mikroklima.cz
Úterý Říjen 20 12:51:20 CEST 2020

Treba radar na baterky v cloudu :)

https://www.cz.endress.com/cs/Polni-instrumentace-sita-na-miru/mereni-hladiny/Micropiliot-FWR30

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Dodo Racek
Sent: Tuesday, October 20, 2020 12:23 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: vyska hladiny v trativode

Co ma byt cielom ?

Mienite tym nieco regulovat? Co? Ako?

Alebo len zobrazovat, pripadne niekam ukladat ?

Ked bude vsakovacka plna na 80%, tak co ?

Ked bude plna na 100%, tak co?

Ako chcete ziskane data pouzivat?

Naozaj tie data potrebujete?

Nemusite odpovedat tu, staci, ked si odpoviete sam pre seba.

Odpovede na tieto otazky vam daju odpoved, s akou presnostou, rychlostou to potrebujete merat.

Ked budete mat presnost, tak mozete volit metodu a nejake analogove, digitalne -vela hodnot , alebo spinacove ( tiez digitalne, ale par hodnot ), plavak -> jedna hodnota, alebo pohlad z okna -> zacina sa mi vylievat voda cez vertaciu rurku ;-)

Zratat naklady a rozhodnut sa, ci tie naklady ( peniaze a svoj cas ) v danom odhadnutom rozsahu ste ochotny vynalozit.

Zadanie "chcem nieco merat, ale neviem sposob - metodu, neviem , aku chcem presnost, neviem aku chcem opakovatelnost, ale nech to nezerie, vela nestoji... je dost vagne zadanie.

Cele to merani mi pride ako zabavka pre zabavku. Chcete sa hrat a v konfere hladate zadanie svojej hry.

Dodo

ut 20. 10. 2020 o 11:41 iko <iko.ikoon na gmail.com <mailto:iko.ikoon na gmail.com> > napísal(a):

zdravim vospolok

mam myslienku spravit si merac vysky hladiny v trativode. Je skoro duty
(bednicky od piva), vysoky asi 1.5 metra. Na tych 1.5 metra by to chcelo
aspon tych 10 urovni (viac lepsie). Chcem to napajat nejakymi
tuzkovkami, vysielat sa to bude bezdrotovo.

Prislo mi teraz 50ks jazyckovych kontaktov, tak myslienka by bola snimat
to nejak procesorom raz za cas (inak by spal). Kontakty by boli v
trubke, okolo by plaval(i) magnet(y).

Teraz, dat tam milion kontaktov (aby sa prekyvali) a nejak maticovo
zistovat stav po prebudeni (jeden ma 14mm). Toto sa mi moc nepaci.

Alebo dat len tolko, kolko urovni chcem, procesor pri zmene na pine
prebudit a pametat si stav?

Alebo nieco uplne ine? Na nejake mechanicke lankove tam nie je miesto,
musim sa mestit medzi prepazky v prepravkach. Mozno kapacitne, ale
neviem ci by som take nieco v mojich podmienkach vedel zrealizovat. A
musi to mat "ziadnu" spotrebu, kedze to bude z bateriek napajane
(elektrina na blizku nie je).

--
iko

Odoslané z môjho osobného počítača pomocou protokolu SMTP.