vyska hladiny v trativode

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Úterý Říjen 20 12:22:51 CEST 2020

Co ma byt cielom ?
Mienite tym nieco regulovat? Co? Ako?
Alebo len zobrazovat, pripadne niekam ukladat ?
Ked bude vsakovacka plna na 80%, tak co ?
Ked bude plna na 100%, tak co?

Ako chcete ziskane data pouzivat?
Naozaj tie data potrebujete?

Nemusite odpovedat tu, staci, ked si odpoviete sam pre seba.

Odpovede na tieto otazky vam daju odpoved, s akou presnostou, rychlostou to
potrebujete merat.
Ked budete mat presnost, tak mozete volit metodu a nejake analogove,
digitalne -vela hodnot , alebo spinacove ( tiez digitalne, ale par hodnot
), plavak -> jedna hodnota, alebo pohlad z okna -> zacina sa mi vylievat
voda cez vertaciu rurku ;-)

Zratat naklady a rozhodnut sa, ci tie naklady ( peniaze a svoj cas ) v
danom odhadnutom rozsahu ste ochotny vynalozit.

Zadanie "chcem nieco merat, ale neviem sposob - metodu, neviem , aku chcem
presnost, neviem aku chcem opakovatelnost, ale nech to nezerie, vela
nestoji... je dost vagne zadanie.

Cele to merani mi pride ako zabavka pre zabavku. Chcete sa hrat a v konfere
hladate zadanie svojej hry.

Dodo

ut 20. 10. 2020 o 11:41 iko <iko.ikoon na gmail.com> napísal(a):