Re: Zelený laser a ptáci

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Pondělí Říjen 19 13:13:09 CEST 2020

Tak tak.

Ale jsou i opačné případy, kdy můžete napsat obojí. Včera jsem se se synem
(3 třída) učil být/bít.  Jako příklad na příbuzná slova k "být/bít"
vymyslel větu "Nabil jsem baterii". A pak to pěkně napsal do sešitu s
ypsilon. Tak mu povídám, to je taky dobře, prostě jsi od někoho dostal
baterku. To jsem zvědav, co na to píuč...

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com
Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o. - vývoj
Papouch store s.r.o. - obchod
Papouch production s.r.o. - výroba

po 19. 10. 2020 v 12:41 odesílatel Petr Zahradník <clexpert na clexpert.cz>