OT: Re: Zelený laser a ptáci

Josef Dvoracek josef.dvoracek na gmail.com
Pondělí Říjen 19 12:41:55 CEST 2020

ta věta je špatně sémanticky, je tam jen 1ks víru a 1ks výra - dvou
různých věcí. Ničeho tam není 2ks , tj. důvod k použití "oba", ale
samozřejmě jde o zajímavý případ zacházení s homonymií.
Obdobné slovní hrátky by šly provozovat např. pokud by někde leželo ucho
od hrnku a ucho od člověka - ucha vs. uši.