Re: OT: Varná deska a trouba

Pátek Říjen 16 07:47:05 CEST 2020

Kaptonová páska neizoluje. Ta jen tu teplotu vydrží.

Jestli je problém sálavé teplo, tak to kaptonová páska nevyřeší.

Naopak pokud vadí jen to, že kabel leží přímo na troubě, tak se tou páskou dá
přichytit jinam (ke stropu), aby na ní neležel.

Ventilátor varné desky dost jiste nebude točit, když varná deska nejede, takže když
zrovna nebudete vařit, trouba ji bude vyhřívat, jak chce.

D.O.