Re: OT: Varná deska a trouba

františek kočí kocifrantisek469 na gmail.com
Čtvrtek Říjen 15 22:31:20 CEST 2020

Pěkně vyřešeno. Naštěstí již varná deska - indukční, má zabudovaný
ventilátor.
Asi se výrobci poučili.
U staré kombinace byl přívod do trouby 380V a z ní se napájela varná deska.
Ted musím nejdříve napajet desku.
A vyšší teploty trouby mi delají trochu obavy.
Myslím, ze doporučená kaptonová páska do 280"C by měla stačit.

Děkuji
F. K.