dvbt2

Fanda Kopriva info na elektronikavyvoj.cz
Čtvrtek Říjen 15 20:19:07 CEST 2020

diky
antena je yagi LTE ,parametry uz nevim .ale je nekdy z lonska.
signal se u nas (sluknovsky vybezek) desne lame a zvlaste pri snehu nebo
desti
to zlobilo taky.Ale od jara s DVBT2 se stava co jsem popsal.
Multiplex s CT jde dobre .Prima a Nova zlobi.
Zkousel jsem to nastavit rotatorem trochu vedle ,ale je tam ostre maximum
a jinde nic neni.Kdyz jsem vypnul napajeni zesilovace tak CT sel stejne
,ale ostatni jsem nechytil.
Namerim neco beznym spektrakem do 1.5GHz?
Zkusim nejakou slabsi antenu nebo vyradit zesilovac.
Fanda