Ledka z uv na nehty

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Říjen 15 11:53:57 CEST 2020

První náhodný DS od bílé LED, co jsem otevřel, obsahuje graf emitovaného
spektra (intenzita vs vlnová délka). No a tam je výrazný úzký peak na
450 nm (jinými slovy to je složka, co se netransformovala v luminoforu
na jinou vlnovou délku a prošla skrz něj)...

Ano, je tak trochu třeba vědět, co hledat (resp. co očekávat), nicméně
podrobněji a jiným způsobem jsem to popsal v
https://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2020-October/530305.html

--
Jirka