Vlnova delka svetla z cipu bilych LED (bylo: Re: Ledka z uv na nehty)

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Říjen 15 10:27:37 CEST 2020

Obvykle modrá, cca 460 nm (viz třeba str. 16 z
https://www.researchgate.net/publication/216736442_Selecting_Conversion_Phosphors_for_White_Light-Emtting_Diodes/download
- screenshot je v příloze), nebo viz
https://www.nature.com/articles/s41598-019-53269-0.

Ale může být i měkké UV (UVA), je to i v té tabulce z prvního pramene,
záleží na luminoforu.

--
Jirka