Lidl noktovizor

Josef Zeman jozem na volny.cz
Středa Říjen 14 19:54:48 CEST 2020

Zdravím osazenstvo

Díky za upozornění. Koupil jsem ho na hraní. Kdyby nebyl k ničemu,
tak mám mechaniku a část elektroniky na další pokusy. Nicméně po
zapnutí přisvětlení je v naprosté tmě vidět docela hezky. Na těch
slibovaných sto metrů je na maximální přisvětlení opravdu vidět.
Na menší vzdálenost je třeba přisvětlení upravit, aby nebyl výsledek
přepálený, ale i na vzdálenost několika metrů je možné na nejmenší
přisvětlení koukat. Za ty peníze ho hodnotím jako funkční.

Josef