Lidl noktovizor

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Říjen 14 09:34:43 CEST 2020

Dik za info. Vypada to ze to funguje podobne jako ten boroskop - tedy
blbe. Ten ma kameru s malou citlivosti, takze se musi zapnout prisvetleni.
Ma to taky malou dynamiku, takze bud vidite veci presvetlene nebo tmave.
Nekde mezi tim je kratka oblast kde je cosi videt, ale prace s tim je
nanic. Vcelku to funguje pri dobrem vnejsim osvetleni, ale to zrovna
u boroskoupu neni obvykla oblast pouziti...