Lidl noktovizor

Fanda Kopriva info na elektronikavyvoj.cz
Úterý Říjen 13 23:00:51 CEST 2020

dobry den
koupil jsem ho odpoledne na hrani a po setmeni obesel kopec.
Za tmy bez prisvetleni vidi jenom zhavy uhliky v ohni jinak nic.
Aby bylo neco videt, musi se zapnout prisvetleni - ma 8 stupnu.
Je tam az dvojnasobny zoom (asi digitalni -ovlada se tlacitkem).
Sel jsem okolo byku a v lese byly lane.Vsimnete si jich podle sviticich
oci z prisvetleni.
Kdyz se na ne potom zamerite ,tak je uvidite.Jinak si jich moc
nevsimnete - jedine podle pohybu.
Do noktovizoru jsem nikdy nekoukal ,ale myslim si ,ze by mely vyniknout
sami vyssi teplotou
a to tady neni.Dosah je na plne prisvetleni odhadem asi 100m ,ale zase
se Vam z blizka odrazi
prisvetleni na vetvickach a v trave a rusi to.
Videl bych to jako kameru s odstranenym infra filtrem plus infra svetlo.
To je videt na predni strane, jak rude zhne.
Zaver zatim zadny nemam.Obcas se neco deje na zahrade nebo v okoli - asi
kuna -
tak to mozna bude uzitecny.Ale asi by byla lepsi fotopast.
Fanda