Re: Hodiny z Lidlu ( bylo : Re: Mikrokrokování hodin .......

Úterý Říjen 13 20:28:33 CEST 2020

Mám někde třípásmový přijímač na 60, 75 a 77,5 KHz. Taky jsem ho dělal
někdy v 90. letech, na příjem normálového kmitočtu. Byla to nějaká
šílená kombinace děličů. Je to superhet s mezifrekvencí 32 768 Hz a s
hodinkovými krystaly. Všechno se dělillo z 10 MHz a s dvěma přijímačema
se dalo koukat, jak ty kmitočty navzájem plavou vlivem neklidné ionosféry.

Anděl