Re: Hodiny z Lidlu ( bylo : Re: Mikrokrokování hodin .......

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Úterý Říjen 13 14:03:10 CEST 2020

Ano. Tie moje pokusy boli v 90-tych rokoch :) To bola ozaj len nahoda,
ze som ho chytil. Vtedy filter v prijimaci nebol krystalovy, ale
ladenou priepustou s OZ. Tak som naladil :)

miro

ut 13. 10. 2020 o 13:29 Vláďa Anděl <vaelektronik na vaelektronik.cz> napísal(a):