Hodiny z Lidlu ( bylo : Re: Mikrokrokování hodin .......

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Říjen 12 23:37:01 CEST 2020

Dnes jsem byl poslan do Lidlu pro nakup a objevil jsem tam tyto hodiny:
https://www.lidl-shop.cz/AURIOL-Nastenne-hodiny/p100306791

Uz jen v cernem provedeni, s bilym cifernikem asi vyprodane za to ve
vyprodeji za 99kc!
Tak jsem hned koupil dvoje.
Doma jsem zjistil, ze i v chodbe, ktera je smerem ven obklopena nekolika
prickami a venkovni zdi se pomerne rychle zasynchronizovaly. Pritom druhe
DCF hodiny maji problem kdekoliv po byte a trva jim hodne dlouho nez se
chyti.

Pak jsem v manualu nasel, ze jsou nejen DCF , ale i MSF. To jsem samozrejme
nevedel "vo co go" , ale na webu stoji, ze je to anglicka varianta DCF na
60kHz.
Hodiny maji jeste dalsi vychytavku, ze se daji nastavit rucne.
Konstrukce je s kovovym ramem okolo cifrniku , takze ten jeste dela okolo
strojku zavit nakratko.
Chystam se zarusit ten 77,5kHz, jestli se to opravdu chyta na tech 60kHz
MSF.

Jinak velmi zdarile, zaujal me ten "dualband! strojek. Asi to kuchnu, co je
uvnitr.....

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>