Re: OT: motor sekačky

Jiri Linhart hw.jirilinhart na gmail.com
Pondělí Říjen 12 15:52:38 CEST 2020

Zkušenost z neděle.

Vždycky byl problém nastartovat křovinořez a v cucáku zůstavalo vždy
trochu vzduchu. Svíčka vyměnit nepomohla. V neděli při kosení trávy
najednou křovinořez stratil výkon a bylo potřeba ho držet v otáčkách
jinak měl snahu chcípnout. Dosekal jsem kus a šeljsem si odpočinout. Při
startování jsem si všil že je v cucáku dírka (ani moc vidět nebyla) a že
palivo nejde dobře nasát a klesá. Provizorně a na zkoušku jsem to
zalepil vteřiňákem a kupodivu šel křovinořez lehce nastartovat a jel bez
problémů než se asi dírka zase zvětšila. Jinak mívám svíčku také
začrněnou. Vyměním gumu a uvidím. co  bude dále.

JL