Re: Výroba vysokoohmového sluchátka

Martin Záruba swz na volny.cz
Neděle Říjen 11 15:31:23 CEST 2020

Kdysi měl můj strejda (teď by mu bylo 89) reproduktor s papírovou
plochou membránou. uprostřed byla kovová planžeta, možná taky ze
skuchátka a zbytek bylo to sluchátko. membrána měla průměr asi 20cm. S
krystalkou to hrálo natolik nahlas,že to mohlo poslouchat více lidí....

Jak říkal ten rabín když umíral, že největší pravda, ke které v životě
došel, je "Všechno je jinak"

Martin Záruba