Re: OT: motor sekačky

mcmlxxx mcmlxxx na hantec.cz
Sobota Říjen 10 18:45:31 CEST 2020

a proč by ne? nakloníte jinak a prodřenej vn kabel se přepolohuje a pálí to normálně. všechno se na tom klepe, fajfka může mít špatný kontakt jak v kabelu tak na svíčce, kabel může být zlomený, atd. atd....
zkoušel jste provoz bez vzduchoveho filtru a bez víčka nádrže? co ten červený cupák? chodí normálně? tím při startu zaplavujete komoru vyšší dávkou paliva, necucá to benzín tama?
jaky je tam regulátor? lopatkový na ventilátor? nezavírá se vám škrťák nejak přes pružinku?
jinak sem se dival ze nektere tyto karburatory maji trysku výměnnou, je tam jen zatlacena a tesnena okrouzkem.

⁣Odesláno z TypeApp ​