<html><head></head><body style="zoom: 0%;"><div dir="auto">a proč by ne? nakloníte jinak a prodřenej vn kabel se přepolohuje a pálí to normálně. všechno se na tom klepe, fajfka může mít špatný kontakt jak v kabelu tak na svíčce, kabel může být zlomený, atd. atd....<br></div>
<div dir="auto">zkoušel jste provoz bez vzduchoveho filtru a bez víčka nádrže? co ten červený cupák? chodí normálně? tím při startu zaplavujete komoru vyšší dávkou paliva, necucá to benzín tama? <br></div>
<div dir="auto">jaky je tam regulátor? lopatkový na ventilátor? nezavírá se vám škrťák nejak přes pružinku? <br></div>
<div dir="auto">jinak sem se dival ze nektere tyto karburatory maji trysku výměnnou, je tam jen zatlacena a tesnena okrouzkem.<br></div>
<div dir="auto">b<br><br></div>
<div dir="auto"><!-- tmjah_g_1299s -->Odesláno z <!-- tmjah_g_1299e --><!-- tmjah_g_1299s --><a href="http://www.typeapp.com/r?b=16118">TypeApp</a><!-- tmjah_g_1299e --><!-- tmjah_g_1299s --> <!-- tmjah_g_1299e --></div>
<div class="gmail_quote" ><blockquote class="gmail_quote" style="margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; border-left: 1px solid rgb(204, 204, 204); padding-left: 1ex;"><pre class="blue"><br></pre></blockquote></div></body></html>