Re: OT: motor sekačky

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Sobota Říjen 10 06:17:27 CEST 2020

Ahoj Evžene,

hrubý odhad z křišťálové koule - černá svíčka znamená bohatá směs.

V karburátoru je gumová membrána, pokud praskne (stačí mikrotrhlinka)
tak palivo prolíná podtlakem v sání a motor má bohatou směs.

Začal bych výměnou membrány. Pokud by to byl nějaký bordel, tak je směs
spíše chudá - palivové kanálky jsou na rozdíl od vzduchových podstatně
tenčí.

Petr