RE: nabídka DSLAM

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Pátek Říjen 9 22:45:34 CEST 2020

Díky, my ne, máme v laboratoři funkční DSLAM právě té nové řady s nejnovějšími kartami zapojený přímo v CETIN síti.
Mimochodem samotný hardware DSLAMu je vybaven sofistikovanými měřícími přístroji, takže přímo z dat, co z toho lezou přes CLI, se dají udělat velmi pěkné obrázky.
(Teprve teď od září s tím začínáme, takže na detaily se mě zatím neptejte).

Jakub Šerých

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jan Kuba
Sent: Friday, October 9, 2020 10:20 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: nabídka DSLAM

Vím že sem občas zavítají nějací přednášející/učitelé atd..
Napadlo mě, jestli by někdo nechtěl do "labáku" DSLAM. Už na SPŠE se teď učí Cisco atd, o DSLAMech jen teorie.
Ruší se teď  řada  IP DSLAMů  HUAWEI MA5603 a v podstatě se to likviduje.
Ne že by to nefungovalo, ale nahrazuje se vyšší řadou co umí vektoring, účastníky s linkovými rychlostmi  až 250Mbit/s a PON.
Myslím, že by to někdo pro praktickou výuku využil  - minimálně je tam například spektrákem pěkně vidět , co se děje na lince s připojeným modemem. Je to vybavené VDSL a ADSL kartou + řídicí (procesorová, uplinková deska) ,+ kabeláž ( konektory k linkám).
Napájení 48V.
Je to tahle mašina:
https://combasst.en.alibaba.com/product/60337455321-802559600/Huawei_SmartAX_MA5600_series_MA5603_IP_DSLAM.html

[https://ipmcdn.avast.com/images/icons/icon-envelope-tick-round-orange-animated-no-repeat-v1.gif]<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>
Bez virů. www.avast.com<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>