Re: Regulátor asynchronního ovládaný rs485

Radek Sztwiorok sztrad na gmail.com
Čtvrtek Říjen 8 10:54:06 CEST 2020

No ja lepim i ten menic. Respektive je to soucast dps. Nejak mi ty moduly
neprirostly k srdci i kvuli blokaci napajeni a sumu ktery by tam byti
nemel.
No nesouhlasim ay tak s bastlenim. Kolikrate je lepsi si to navrhnout sam a
postavit neb pri specialnich pozadavcich je treba to resit slozite venkem.
Treba u oddelovacu funkce Hold neni az tak standartni vybaveni a je treba
posledni dobou cim dal casteji. Misto aby firmy dodavaly jako kdysi vyrobky
ktere jsou stabilni v case resi to navysenim poctu autokalibraci za den.

Jinak souhlas zarovku jako omezovac pouzivam casto. naucil mne to bratr
jenze u toho specifickeho pripadu by mi to nepomohlo spojily se mi zdroje
kvuli specifikaci napajeci nohy io a bylo vymalovano. Hold kdysi to u
soucastek nespecifikovali a byl klid ted uz to kontroluji. Hold za blbost a
lenivost se plati.

čt 8. 10. 2020 v 9:47 odesílatel Pavel Kadečka <pavel.kadecka na gmail.com>