RE: Regulátor asynchronního ovládaný rs485

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 8 09:24:22 CEST 2020

Ještě přidám 2 tipy k nedestruktivním pokusům:
- Dát do série se vstupem žárovku
- Jako low side driver použít UC3843, nebo něco podobného, co umí ukončit pulz při nadproudu.

PH

Od: Radek Sztwiorok
Ale zase se clovek alespon doma nenudi a nauci se neco noveho. Kolegovi Zarubovi jsem uz tusim daval kdysi typy na menice takze nejsem zastancem stavet za kazdou cenu. Jen jsem chtel naznacit ze se da i s tímto dnes vyhrat a jako mustr to neni spatne.
Jak jsem ted poslouchal zpravy tak stejne za chvili budeme vsichni zavreni doma tak proc si nezprijemnit ztraceny cas necim konstruktivnim.
Sam tu ted mam asi 200 vykonaku ktere nedaly chybu v zapojeni a provedly sporadany odchod do kremikoveho nebe hold je treba davat pozor a opatrne pouzivat knihovny v navrhovych systemech.
RS