Re: Regulátor asynchronního ovládaný rs485

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Středa Říjen 7 20:14:58 CEST 2020

Naprosto soulasim. Na vykonove elektronice se bez prislusneho vybaveni a
znalosti moc experimentovat neda. Treba je nemozne zastait program kde se
cloveku zachce, protoze pak vykonove polovodice hori. Meli jsme s tim v me
byvale praci par drahych zkusenosti.