Re: Regulátor asynchronního ovládaný rs485

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Říjen 7 18:58:23 CEST 2020

V různých bazarech jsou malé měniče často za pusu (i pod 500 Kč).
O tyto velmi malé modely nebývá velký zájem, tak chodí levně.
Postavit funkční měnič zas není taková sranda. A jen zničené výkonové
polovodiče,
které položí svůj život na oltář pokusů, Vás budou možná stát víc než
bazarový měnič.

PL