Re: Zkrat adaptéru

Úterý Říjen 6 13:53:04 CEST 2020

Obecně u spínaných zdrojů můžou nastat různé věci:

1) Zkouší naběhnout tak dlouho, dokud zkrat nezmizí, pak naskočí.
2) Při zkratu zdroj vypne a zůstane vypnutý, je potřeba odpojit zdroj
ze zásuvky. Pak jde znova zapnout.
3) Něco se tam upeče a je po zdroji.

Každý tenhle adaptér má v sobě něco jiného, dost jsem jich otevřel,
protože jsem použil jen destičku. Ty lepší mají v sobě nějaký chytrý
IO, tam bych čekal odolnost při zkratu. Schémata třeba u Daňýka:

http://danyk.cz/reverz.html

Ale jestli chcete mít jistotu, kupte si jeden, vyzkoušejte zkrat a pak
si kupte zbytek.

Pavel Kadečka.