Re: Zkrat adaptéru

Vojtěch Petrucha petrucha na volny.cz
Úterý Říjen 6 13:39:15 CEST 2020

zdravim,
nebylo by lepší dětem vyrobit usb prodlužku se zařazeným pouzdem na trubičkovou pojistku? nebo 0.5A PTC pojistku? chápu, že pro někoho nemusí být dostupnost PC samozřejmost, v tom případě samo řešit třeba takto...
Kolega má osobní vícenásobnou zkušenost s podobně vypadajícími adaptéry (čína, asi noční směna) že dokáží odejít jen tím, že se zapnou bez zátěže. Přijde mi to neuvěřitelné, ale kolegovi věřím.
v.

> Od: "Pavel Hudecek" <edizon na seznam.cz>
> Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 06.10.2020 13:20
> Předmět: Zkrat adaptéru

Dobrý den všem,

Máte zkušenosti, co se stane při zkratu adaptéru, jako
https://www.laskarduino.cz/napajeci-adapter-sitovy-usb-2a-5v/ <https://www.laskarduino.cz/napajeci-adapter-sitovy-usb-2a-5v/>
?

Chtěl bych to dát do krabiček co dostanou děti z kroužku na distanční pokusy.

Díky,
PH