Re: [OT] Centrální vysavač Re: [OT] roboticky vysavac

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Říjen 6 09:21:04 CEST 2020

Jenomže zapomínáte, že zrovna ta ponožka úplně klidně projde tím prvním
nejužžším  kolenem, hubicí.a udělá "zdrchanec" někde dál, když dostane
rychlost.
Ona totiž může být dlouhá a úzká a nebo krátká a kulatá. Je to hadr :-)

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>