OT: E-ink (WAS:Re: Monitor na praci)

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Říjen 2 17:43:18 CEST 2020

Já z toho takový pocit nemám.
Mám Kindla, mobil (ale jen malý, 4.8") a 27" monitor.
Pokud si můžu nějakou informaci číst na čemkoli z toho, tak vždy dám
přednost monitoru. A to i před spaním.

Na mobilu mám nízkou intenzitu podsvícení. A nemám vůbec pocit, že by
mi unavoval oči víc než ten Kindl s e-inkem. Jen je ten mobil moc malý.
Tak to bude možná na různé lidi působit různě.

Asi trochu hraje roli i to, že někteří lidi mají mobil děsně nasvícený.
Kamarádce sice závidím, jak na svůj mobil dobře vidí i za jasného dne
(kdy já už na tom svém nevidím skoro nic). Ale ono jí to tak šajnuje
i ve tmě. A to už opravdu může být únavné.
Kdežto můj starý vyšeptaný Samsung S3 je ve tmě milý společník.

PL