OT: E-ink (WAS:Re: Monitor na praci)

Čihák Martin cihak na dkv.cd.cz
Pátek Říjen 2 12:00:38 CEST 2020

Přesně tak,

Kdo to nevyzkoušel nepochopí. Na monitoru nebo telefonu oči trpí – čtečka to je balzám.

Ale jako monitor se to při dnešní technologii nehodí. Je to pomalé, je to pomalé, je to pomalé… Už snad existují i barevné e-ink ale určitě by byl šíleně drahý a ta rychlost to prostě zatím znemožňuje. Rád bych se mýlil, ale myslím že rychlé displeje stále neexistují.

                Martin.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Michal Grunt
Sent: Friday, October 2, 2020 11:00 AM
To: HW-news
Subject: Re: OT: E-ink (WAS:Re: Monitor na praci)

Telefon jako čtečka... za mě tedy ne. Stačí mi do telefonu koukat (něco cist) třeba půl hodiny a déle to mé oči nevydrží. Do e-inku (nepodsviceneho) nemám problém koukat bez omezení. Navíc prý není dobré třeba pred spaním koukat do čehokoliv co něco vyzařuje (televize, telefony... možná i ten podsvíceny e-ink). Čtení cokoliv z telefonu delší dobu dle mého dost unavuje oči.