funkce zapojeni ultrazvukoveho dalkomeru z lego nxt

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Čtvrtek Říjen 1 13:25:29 CEST 2020

Zdravím,

podle mě Q6A rozpojuje zpětnou vazbu - podle mě ja ta vazba spíše záporná .

Vysílací signál otvírá Q6B, který má v kolektoru RC článek R10-C19 a
vybíjí tak C19. Takže první impulz do vysílače uzavře přijímač na dobu
časové konstanty R10C19. (Každý další pulz toto prodlužuje)

petr