OT: E-ink (WAS:Re: Monitor na praci)

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Říjen 1 09:21:12 CEST 2020

Ten segment programátorů a vůbec lidí, kteří si uvědomují, že tenhle
displej jim ušetří oči je stále moc malý. Až se to bude vyrábět ve velkém a
trh to bude žádat tak to bude levné. Jinak ta technologie už se samozřejmě
prosadila. Jenomže bohužel zatím jen u čteček knih. A čtenářů je stále méně
a méně.