OT: E-ink (WAS:Re: Monitor na praci)

Jindroush jindroush na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 1 08:58:27 CEST 2020

Co se tyce einku, jsem porad zklamanejsi. Ta technologie je tu dlouho,
ale nevim z jakeho duvodu se nikdy neprosadila - pritom vsechny mozny
'letistni monitory' a dalsi takovy pouziti jsou prece jasna cilovka.
Ja bych eink chtel jako "nastenky" doma. Dotykove. Jenze 13.3" za 20k??

Jestli je to opravdu tak, ze to prakticky nikdo nechce, protoze jim
staci to neustaly sudlani na 6" displejich smartfonu a tim padem neco
stacionarniho na jednom miste nedava smysl?
J.

--
Jindroush <jindroush at seznam.cz>