Re: V čem kreslíte pro 3D tisk? To

ajtservis info na ajtservis.cz
Sobota Listopad 28 17:46:56 CET 2020

jeste nedavno nebylo nic pouzitelneho ani za rozumne penize. kupoval
jsem jsem si turbocad(soukrome jako konicka) v orezane verzi za 5kkc. za
tech 5kkc tam byly orezany formaty step, igs atd. ty byly az ve verzi za
30kkc(a jsou porad). ale byl i v cz a mel 2000 strankovy pdf manual. to
mi u fusionu strasne chybi, jen videa, sorry to nejde.
proto je pro me fusion i s CAMem porad "zazrak" :-)
trochu nas proste namlsali a ted by radi penize :-)
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín