Re: V čem kreslíte pro 3D tisk?

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Sobota Listopad 28 13:54:23 CET 2020

Zdravim,

ohledne Fusion360: jelikoz to prave resim synovi doskoly, tady je par poznamek, ktere pomuzou pro/proti.

1.) HW naroky:
https://knowledge.autodesk.com/support/fusion-360/learn-explore/caas/sfdcarticles/sfdcarticles/System-requirements-for-Autodesk-Fusion-360.html
   - OS: Windows 10 (64-bit), 32 bit neni podporovan
   - CPU: x86-based 64-bit, 4 jadra
   - RAM: 4GB (ale podle vyjadreni uzivatelu, na tom se moc delat neda)
   - dedikovana graficka karta, min 1GB VRAM
   - NET: minimum 2.5 Mbps / 500 Kbps

z toho je jasne, ze na nejakych orezavatkach (jake mam ja doma) to opravdu nepojede, ani bez trvaleho pripojeni

2.) Ohledne Linuxu je takova zvlastnost: par lidi rozbehalo pod VirtualBoxem Win10 (podle https://www.youtube.com/watch?v=QFLFEBXOz24 )a do neho pak instalovalo Fusion.
sice to jede taky  pomalu, ale o hodne lepe, nez na stejne 'silnem' stroji primo pod Win.

Ale osobne jsem od podobneho reseni upustil.
I kdyz jsem si rikal, ze widle ke mne domu nesmi, pro ukoly do skoly asi budu muset ustoupit a zakoupit silnejsi stroj + win ...
Tak snad to pomuze

:)

Sam