Re: V čem kreslíte pro 3D tisk?

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Sobota Listopad 28 12:59:43 CET 2020

Zdravim,
ja presel prave z Fusion 360 (kvuli zmene pravidel) k FreeCAD. Sice se
trapim a u Fusion bylo uceni mnohem jednoduzsi (zvlaste, ze Fusion mnohem
vic odpousti - u FreeCAD si neni problem rozbit model - ale to je taky o
uceni co mohu a co nemohu),ale rekl bych, ze je to pro mne schudna cesta.
Je to komunitni se vsemi plusy a minusy, ktere to prinasi :)
BR,
Marek