Re: V čem kreslíte pro 3D tisk?

iko iko.ikoon na gmail.com
Sobota Listopad 28 12:45:11 CET 2020

Fusion som rozmyslal, je free, ale dokedy? A co ked mi vyprsi free ucet? Co s modelmi? Zmazat?

U mna co nie je doma ako keby nebolo. Takze zostavam na starom SketchUpe a FreeCAD a obcas OpenSCAD.

Okrem toho nepouzivam Win, takze som obmedzeny na Linux veci.

Dňa 28. novembra 2020 11:20:47 SEČ používateľ alkaline <alkaline4 na protonmail.ch> napísal: