Re: Monitor na práci.

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Pátek Listopad 27 20:22:55 CET 2020

Chlapi nevím zda to pustí Admin do konfery, já jsem se snažil to zmenšit
jak to šlo.
Investujte do monitoru, já jsem nikdy nebyl tak spokojený.
Mnozí si myslí, že tady jen občas prodávám, prd. To pro mne nic neznamená.
Ani ten M40 jsem tady nenabídnul a přijel si chlap až z Olomouce 300km.
Byl první a kdo dřív, ten dřív.
Nic tady ohledně monitorů nenabídnu a že jich mám.
Na obrázku jestli projde, tak se mrkněte a já za něj dal 7 tis, za nový.
Ano přeskladněný, ale jděte do pořádného. Já jsem tak spokojený....
Oči mne nepálí jako z té 24" a měl jsem i nějaký čas 32" a tam také bez
problémů.
Hezký den všem,
J. Polívka