Re: Monitor na práci.

Pátek Listopad 27 17:50:09 CET 2020

Taky jsem to pred nedavnem zkoumal pro nejaky HP s integrovanou intelskou grafikou.
Nakonec jsem u intelu udaj o maximalnim rozliseni nasel, ale stejne byl trochu
orisek to nastavit pro soucasne pripojeni externiho monitoru (nebo i vic), typicky
protoze maji jine rozliseni, prinejmensim interni notebookovy a ten externi.

Pro jen jeden exeterni monitor, kdyz je interni displej vypnuty, fungujou udaje od
Intelu dobre.

Jo a bylo to napsane v produktove specifikaci procesoru.

D.O.