Re: OT: Android a firemní a soukromá SIM.

Milan Kratochvíl krata.milan na seznam.cz
Pátek Listopad 27 16:43:11 CET 2020

Zdravím,

míval jsem MIA1 a nyní mám MIA3. Obojí má "čistý" systém ONE a používám
obě sim. Našel jsem TRUE PHONE a tam si lze nastavit co se má stát, zda
voláte jednou simkartou automaticky nebo zda se má pokaždé zeptat nebo
to filtrovat dle masky nebo..... je toho hodně. Sice se musí trpět
reklamy nebo zaplatit, ale i tak mi to vyhovuje.

Milan