RE: Android a firemní a soukromá SIM.

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Středa Listopad 25 14:10:52 CET 2020

Mám za to, že na dual SIM telefonech by to jít mělo, nevím zda na všech, většině, nebo menšině.

Hovory zmeškané při neaktivní SIM nemá telefon jak podchytit, prostě nenastaly:-) Ale třeba mě Vodafone/Sazkamobil posílá po připojení do sítě SMS o zmeškaných hovorech, takže můžu těm lidem pak normálně zavolat.

PH

Od: Martin Hanek
přemýšlím, že bych možná přešel na Android telefon. Nyní mám 2
tlačítkové, soukromý a firemní, který domů nenosím. Když mi někdo volá,
nedovolá se, ale druhý den vidím číslo a volám zpět.
Lze v Androidu nějak jednoduše vypnout SIM, aby se mi na firemní telefon
nikdo nedovolal? Ale abych třeba viděl ty zmeškané hovory?