Re: Monitor na práci.

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Pátek Listopad 27 15:52:09 CET 2020

Zdravím,
no prošel jsem si za ta léta od zelených a oranžových Herkulesů vším
možným,
a mohu říct že někdy i dosti drahými, EIZO apod...
na dálku mám mezi 1,5-2,0 a na blízko se blížím k 5 dio.
Mám u PC takové to křeslo (žádná židle a žádná koženka) co když se do
něj položíte a ono se uvolní dozadu tak máte k monitoru do 120cm.
Takže dnes používám 42" NEC V423 a nikdy jsem neměl zatím nic lepšího.
Už se prodávají asi lepší/novější modely.
Nemám důvod pro 4K nebo 8K a malá písmenka a i tady si klidně na
nějakých stránkách písmo zvětším.
Na filmy na tom nekoukám, i když možná využiji funkci PIP a lehký
přechod, má to i dálkáč na ovládání.
Oči naprosto vpořádku, super ! měl jsem tu 24" monitor a řezaly mne z
toho oči, syna ne a tak jsem mu ho dal.
Pak 32" ale není cesty zpět.
To samé telka, co jsem byl COVID pozitivní tak jsem nelezl do ložnice a
spím na kanapi v obýváku.
No a potřebuji také přečíst EPG a titulky, takže SONY Bravia a teď ani
nevím, ale 50" určitě a spokojenost.
Ono, když máte brýle na dálku i nablízko, tak je poráde měnit, to také
není ono.
Před pár dny jsem prodával monitor NEC M40, starší ale super. Taky s
dálkáčem a takový spešl.
Večer mi volá chlap že by si pro něj přijel ale že až tak po třech
hodinách.
???
Přijedu až z Olomouce - 300 km ???
Beny z olomouce co pořádá diskotéky, svatby, přijel s dcerkou a pak mi
psal jak je spokojený a že cesty nelituje.
To potěší. Cena byla 3500 Kč . . .
Hezký den a omlouvám se za delší mail, já už to mám tak nějak . . .
J. Polívka