Re: V čem kreslíte pro 3D tisk?

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Pátek Listopad 27 12:31:44 CET 2020

Dobrý den,

ještě bych se chtěl k tématu vrátit.  Od Ježíška dostanu 3D tiskárnu a tak
se musím naučit v něčem kreslit.  Zkoušel jsem Onshape, docela to jde ale
problém je, že máme tady na vesnici poměrně slabý Internet, ( T mobile
ADSL po drátech od CETINu ).  papírově 20Mbit/s, ale specielně večer to je
příšerné, vypadá to, že nemají dost IP adres a tak mě to dost často
odpojí.  Pracovat On line na Onshape je pak opruz. Rotovat složitější dílec
je skutečně výzva.   Potřebuji tedy něco , co nainstaluji u sebe, a nebude
to potřebovat tak masivní podporu na netu.   Tady jsem se poučil ,že
alternativy jsou FreeCAD nebo   Solvespace.  Můžete mi prosím doporučit, s
čím začít , abych nějak zužitkoval zkušenost s Onshape ?
Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

Bez
virů. www.avast.com
<#m_-6786400029084685048_DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>